Sunday 24 April 2011

aCtuaLly~

Actually  i'm not happy~ i just pretend that i am happy in front of everyone~
but sometime my friends really make me feel happy~
deep in my heart ~ i really feel not happy~

sometime i feel like wanna be alone~ listen to music,play piano,online,stay stupid~~~
haiz~~~ what i gonna do ? what i gonna do to make myself feel happy and joyful ?
HELP me >< what i think~ i really don't know~ i just feel like being alone is good~
i have many friends~ but sometime i dislike to disturb them~ dislike to ask them go out with me~
nothing~ just like being alone~ i'm not negative thinking~ just feel like hopeless~ feel that myself very stupid~

i make myself yang shuai because i really does~
i make myself look freak~ act freak~ bcz i dun wanna plp enter my heart again~
not mean to be like tat~ just can't change~

有人说我傻但我却有很多朋友~因为你们愿意做我朋友~
谢谢你们=]

有时我知道我很废,很无聊,很窝囊~
但你们却没介意过~
有时我说话很废,不是我想的~而是我想的是开心就好=]

原来我心情不好时,驾车特别快~
原来我发脾气时,会飞车的~
爸妈,对不起~我会改掉我的脾气的~以后驾车一定会安全第一的~

[双鱼座--“我想大声告诉你你一直在我的世界里,用力抓住我们的回忆,若有一天,我看到的是你的背影,只因我爱你,没有告诉你。”

双鱼座的人追求不奢求,纠结不纠缠,浪漫却残忍,外表柔弱内心隐忍,你可能很难想象外表优柔寡断的他们可以果断地亲手扼杀自己的爱情,觉得他似乎不爱你了其实若你偶尔一回头会看到他在注视你,只是他永远不会再来告诉你]


我就是双鱼座了~ 唉==
人家不喜欢我,我不可以逼的~
不管人家想什么~
习惯就好了~
我已经看开了~

我真的想开心~谁能告诉我?????????


没有一天正常的我~
我爱 =]

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.