Tuesday 19 April 2011

bac to here again ~

weeeeee~ i'm bac ~ hi to all XDDD
First of all~ i would like to thanks to all that view my blog~
thanks to all that support me so long in my life~ thank you~
sorry that i always negative thinking ><
but i happy bcz i will think n solve myself~
i promise before that i will not think again but not now~
i will be happy yea~ be happy when no one beside me too~
i smile in front of u all bcz i really feel happy~ all of u had made me smile~ that true~ i very enjoy the day with u all~
FRIENDS ~ thanks for being one of my friend~ fate that make u n me meet , we noe each other well n become friends ~ i'm happy to meet all of you =]
i'm thankful~  =']


我觉得自己不够好,很矮,样衰,没才华,对人不好,脾气坏,不体贴,不体谅,不够迁就,所以我没人要的~我很笨~专一到很傻~ 坏事来的吗? 

但我身边的人却不是这样认为~和我想的相反~是这样的吗?能的话,我希望你们来告诉我,我在你们眼中是怎么样的人?

不可以为了一棵树而放弃整个深林~
我知道了~我一定会找到的。。。一定会的=]
喜欢可以很多个~爱的只有一个罢了~


我的女神叫卢瑋琪啦~女王是ann phoonXD 小傻是颖慧
 dearest are megan n kishia XD
我笑了~真的笑了~XD

P/S:我自己一个面对人群的时候,会怕的~我不是酱大胆的== 我也会害羞的~我不希望给人看到我害羞因为不好看==


没有一天正常过的我~我爱 =]

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.