Friday 13 May 2011

finally lo

blog finally can update jor lo~
wad happen o ? y cnt update de ?
who care~ now can then ok la  =]

这几天都很忙~教师节要来了咯~ 烦叻 =]
但HELP 到老师就好了=] 我啊我啊~昨天胃痛==
忙到不吃东西~妨学走路会~有点晕海差点被车撞==
must be careful lo ==

今天阿~有去学校啦~因为有考试嘛 ==
又要彩排,又要帮老师~
忙啊 ==

星期一有表演咯~等下一定很多人惊讶 ==

HMM~ 她知道我喜欢她了~ 她好像没什么反应叻~
要我亲自说吗?
我敢的话啦~

2day got plp make me shy~
SHIT ! my ears go red! they feel funny n laugh ==
hate la ~ my sis said red cute ~ but i dun think so ==


i love abnormal me  =]

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.